Jak powstało Biuro Rachunkowe REWIZOR...
Od dziecka marzyłam, że zostanę prawnikiem (najlepiej prokuratorem!) i będę zajmować się karaniem tych paskudnych złoczyńców. Wszystko temu podporządkowałam i tą drogą podążyłam przecierając ścieżki edukacji w szkole podstawowej i średniej. Działałam metodycznie i konsekwentnie, aż do studiów. Wtedy zrozumiałam, że studiując prawo umieram z nudów, a słuchanie wszystkich zawiłości przepisów i ćwiczenie kazusów wpędza mnie w czarną rozpacz. Zmieniłam kierunek studiów na ekonomiczne, a jednocześnie nadarzyła się świetna okazja, by równolegle pracować zawodowo. To był rok 1996r. i z nastoletnią jeszcze beztroską rozpoczęłam pracę w bankowości.
Bankowcem, urzędnikiem i doradcą byłam przez kolejne 9 lat. Później przez jakiś czas praktykowałam w kancelarii notarialnej, by następne kilka lat pracować w księgowości w sektorze prywatnym. Tam ugruntowałam swoją wiedzę i doświadczenie zawodowe. Pracowało mi się komfortowo i pewnie trwałoby to kolejne lata, aż do dziś. O zmianie kierunku zadecydował trochę przypadek, a trochę względy osobiste. Przez przypadek odebrałam pewien telefon. Leżąc chora i mając 40 stopni gorączki obiecałam pewnemu przedsiębiorcy pomoc w odgruzowaniu jego biznesu. Prywatnie – jako Rodzina stanęliśmy przed wyzwaniem „nasza 6-latka niebawem zaczyna 1 klasę” i wymaga bardziej elastycznej opieki niż ramowe godziny pracy etatowej. Wtedy też zdecydowałam, że to jest moment na założenie własnej firmy. Doskonale wiedziałam już czym chcę się zajmować i miałam pewność, że będę w tym dobra. Za mną kilkanaście lat dość wszechstronnego doświadczenia zawodowego, usystematyzowana wiedza księgowa i atutem jest to, iż posiadam niezbędny certyfikat Ministerstwa Finansów w ręku.
To był rok 2014…
W prowadzeniu księgowości znalazłam sposób, by się rozwijać, zarabiać, ale też pomagać wszystkim tym, których obowiązki księgowe przyprawiają o rozpacz i ból głowy. Nieustannie poszerzam swoją wiedzę, dokształcam się i zdobywam doświadczenie zawodowe. Działam z pasją i determinacją, jednocześnie szanując otaczających mnie przedsiębiorców. Szczególnie z tej samej branży, z którymi na przestrzeni lat nawiązałam wiele cennych przyjaźni i bardzo wartościowych znajomości. Wspólnie pracujemy nad rozwojem obszaru funkcjonowania biur rachunkowych, etycznym postępowaniem w zawodzie i szerzeniem dobrych praktyk w tej dziedzinie. Wspieramy się, spotykamy i doszkalamy wzajemnie.
Dziś jestem pracodawcą, cieszę się dobra opinią jako księgowa, systematycznie i nieustannie się uczę, by dotrzymać kroku dynamicznie zmieniającym się przepisom.
W roku 2022 przestaliśmy się mieścić w naszej siedzibie przy ul. Radosnej, Nastąpił czas planów, realizacji i przeprowadzki. Latem zmieniliśmy lokalizację Biura, pozostając w Tanowie. Aktualnie znajdą nas Państwo pod adresem: Szczecińska 71B/1.
Dziś jest nas ponad 10 osób, zaangażowanych w sprawy ponad setki Klientów i niemal tysiąca ich Pracowników.
Dziękuję wszystkim przedsiębiorcom, którzy mi zaufali, powierzając nam prowadzenie księgowości, swoich firm.
Proszę Państwa razem możemy jeszcze więcej i bardziej!
Zapraszam do współpracy!
Katarzyna Kusak